همزمان با هفته دولت محقق گردید:

بهره برداري و كلنگ زني 32 طرح گازرساني با اعتبار بالغ بر 150 ميليارد ريال در استان یزد


یزدفردا :مدير عامل شركت گاز استان يزد در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح عملكرد اين شركت در طول يك سال گذشته پرداخت و گفت : از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاري با اجراي 500 كيلومتر شبكه گذاري و نصب 16 هزار عدد انشعاب گاز حدود 25 هزار مشترك و 29 هزارخانوار در سطح استان تحت پوشش گاز طبيعي قرار گرفتند .


وي ادامه داد: در طول يك سال گذشته عمليات گازرساني به يك شهر و 25 روستاي جديد به اتمام رسيد و 10 جايگاه CNG نیز به شبكه گاز متصل شد .


عليرضا پيله ور با اشاره به اهميت گازرساني به صنايع و نقش آن در كاهش آلودگي محيط زيست و صرفه جويي اقتصادي افزود : از شهريور سال 89 تاكنون , علاوه بر بهره براري از پروژه گازرسانی به محور صنعتی یزد-میبد-اردکان با اعتبار 50 میلیارد ریال به 502 واحد صنعتي گازرساني شده كه باعث جايگزيني 177 هزار و 673 متر مكعب در ساعت گاز طبيعي گرديده است .


وي همچنين گازرساني به مجتمع های مسكن مهر را از اولويت هاي کاری اين شركت عنوان كرد و گفت در يك سال گذشته عمليات گازرساني به 8 مورد مسكن مهر با 893 واحد مسكوني به بهره برداري رسيده است .


مدير عامل شركت گاز استان يزد خاطر نشان نمود : در هفته دولت سال جاري پروژه هاي گازرساني به شهر هرات و 10 روستا با صرف اعتباري بالغ بر 56 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد و عمليات اجرايي 2 هزار و 728 واحد مسكوني مسكن مهر در شهرستانهاي ابركوه و طبس و 19 روستا با برآورد اعتباري بيش از 94 ميليارد ريال نیز آغاز گرديد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا